Blended Çağrı Merkezi, hem Müşteri Hizmetleri hem de Pazarlama Kanalı olarak önemli bir role sahiptir.
Çağrı Merkezleri, müşteri ilişkileri yönetimi, satış ve pazarlama işlemlerini destekleme, müşterileri bilgilendirmek ve ihtiyaçlarını belirlemek için araştırma kampanyaları yapmak, zaman ve maliyet yönetimi konularında uzmandır.
Müşteriler, Çağrı Merkezleri Aracılığıyla;
Satın almak istedikleri bir ürün veya hizmet hakkında bilgi almak,
Satın almak ,
Satın aldıkları hizmet / ürün hakkında şikayet veya talep belirtmek istiyorlar.
Firmalar Otomatik Arama Kampanyalarını;
Yeni ürünler ve / veya hizmetler hakkında bilgi vermek,
Geri bildirim toplamak için Müşteri Memnuniyeti anketleri yapmak,
Müşteriler için kişiselleştirilmiş çağrı kampanyaları başlatmak,
Müşteri bilgilerini yönetmek, borçları hatırlatmak için tercih ediyor.
Blended Çağrı Merkezi'nin Müşteri Hizmetlerinde Rolü
Müşteriler Çağrı Merkezi’ni aradıklarında, talepleri veya şikayetleri hakkında en kısa sürede bilgi almayı beklemekteler.
Müşteri Temsilcisi ile konuşmadan, self-servis tarafından işlemlerini olabildiğince hızlı yapmak istiyorlar.
Firmalar Çağrı Merkezi Yönetimi Aracılığıyla;
Çağrı işlemlerini en hızlı şekilde bir ekranda yürütmek,
Çağrı sırasında müşterinin her bilgisini, kurum için kullandıkları diğer yazılımları entegre ederek kullanmak,
Çağrı trafiğini geçici olarak takip edebilme ve analiz edebilmeyi bekliyorlar.
Otomatik Çağrı Kampanyalarında Blended Çağrı Merkezi'nin Rolü
Preview Dialer: Bu yöntemde kontak bilgisi, yüklenen kampanya datasından otomatik olarak seçilerek Müşteri Temsilcisi ekranında görüntülenir. Dış Arama, Müşteri Temsilcisi tarafından istediği anda manuel olarak başlatılır.
Progressive Dialer: Kampanya verilerinde bulunan müşteri bilgileri, Müşteri Temsilcisi ekranında otomatik olarak açılır ve dış arama sistem tarafından otomatik olarak başlatılır.
Predictive Dialer: Dış aramaların erişim oranları, yeni çağrıları başlatmak için analiz edilir. İstatistiklere göre çağrı adedi belirlenerek Dış Arama otomatik olarak başlatılır ve Müşteri Temsilcileri’ne atanır.
Blended Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Özellikleri
Firmaların müşterilerine mükemmel Çağrı Merkezi deneyimi sunmalarına yardımcı olmak için Blended Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi ile aşağıdaki özellikleri sunuyoruz:
Web Tabanlı Çağrı Merkezi arayüzü ile kolay erişilebilirlik
Lokasyon bağımsız çalışma esnekliği
Entegre Webphone ile Tek Ekranda Çağrı Yönetimi
Yönetimi kolaylaştırmak için alarm E-mailleri
Müşteri Temsilcisi aktivite yönetimi ve raporlama
Kuyruk yönetimi ve raporlama
Manuel giden aramaları yönetme
Dış Arama kampanya yönetimi ve raporlama
Verileri bir Excel dosyasından veya bir Web Hizmeti aracılığıyla dinamik olarak yükleme
3. Parti Yazılımları Ve Gömülü Tegsoft CRM Özellikleri İçin Entegrasyonlar
Blended Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi, gömülü Tegsoft CRM ile kontak iletişimini yönetmenizi sağladığı gibi 3. parti Müşteri İlişkileri Yönetimi(CRM) yazılımınız için gelişmiş entegrasyon modellerini de içerir.